Polityka wysyłki

Wysyłka i dostarczenie

CZAS PRZETWARZANIA VS. CZAS WYSYŁKI

Należy pamiętać, że czas przetwarzania (1-2 dni robocze) różni się od czasu wysyłki i należy go dodać do całkowitego czasu dostawy. Pełne przetworzenie zamówienia (sprawdzenie, zapakowanie, przekazanie do logistyki i wysłanie na pocztę) zajmuje zwykle 1-2 dni robocze.

Po przetworzeniu zamówienia nasza firma przewozowa odbierze paczkę do wysyłki. Wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu online będzie dostępna na naszej stronie internetowej.

Czas przetwarzania - w bardzo rzadkich przypadkach może potrwać dłużej niż przewidywany podany czas. W ruchliwych okresach, takich jak święta, promocje lub inne okazje, czas przetwarzania może potrwać dłużej. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć je jak najszybciej i poprosimy o wyrozumiałość i cierpliwość podczas takich wydarzeń.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Po złożeniu zamówienia nie możemy go anulować po 30 minutach, ponieważ Twoje zamówienie mogło już zostać przetworzone.

Prosimy o jak najszybsze wysłanie wiadomości e-mail na adres info@firmelle.pl, jeśli chcesz anulować złożone zamówienie.

NIEODPOWIEDZIALNE ZAMÓWIENIA

Nie odpowiadamy za przesyłki, które zostały nam zwrócone jako odrzucone, nieodebrane, dostarczone lub zwrócone z powodu niewłaściwego lub niewystarczającego adresu.

Jeśli odkryjesz nieprawidłowy lub niewystarczający adres po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem, wyślij nam e-mail na adres info.firmelle.pl tak szybko, jak to możliwe, w odpowiedzi na wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zaktualizowanymi szczegółami.

Po zrealizowaniu zamówienia nie możemy zmienić adresu ani nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności za nieprawidłowy lub niewystarczający adres.

POLITYKA ZWROTÓW

Mamy 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy bez ryzyka. Jeśli napiszesz do nas z wątpliwościami w tym terminie, zwrócimy Ci pieniądze.

CŁA

Sezon wakacyjny

Ze względu na duży wolumen sprzedaży w październiku, listopadzie i grudniu prosimy o cierpliwość. Nasi klienci są dla nas ważni, a my dołożymy wszelkich starań, abyś był szczęśliwy. Dlatego czas wysyłki może potrwać dłużej niż oczekiwano, ale gwarantujemy, że Twój towar dotrze, a Ty pozostaniesz lojalnym klientem. Dziękujemy.