Najczęściej Zadawane Pytania


Najczęściej Zadawane Pytania


Csomagok tartalma

Figyelemfelhívás

Szállítás

Rendelés leadása

Pytania dotyczące produktu

Termékkel kapcsolatos kérdések

Ile czasu zajmuje uzyskanie wyników?

Zależy to od osoby, ale zwykle można zobaczyć wyniki w 1. tygodniu, ale czasami można zobaczyć wyniki w 2. tygodniu.

Czy proces jest bolesny? Czy używanie produktów Firmelle będzie bolesne?

Na początku może to być trochę dziwne uczucie, ponieważ produkty działają na skórę, ale nie martw się, to nie będzie bolało!

Co się stanie, jeśli nie zauważę żadnych zmian na skórze?

Obiecujemy, że tak się nie stanie, ale właśnie dlatego oferujemy 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, dzięki czemu możesz kupować ze spokojem, a jeśli w ciągu 60 dni produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci zapłaconą kwotę.

Dla kogo jest przeznaczony?

Kobiety, które chcą zniwelować rozstępy i widocznie napiąć zwiotczałą skórę na udach.

Jak mogę uzyskać najlepsze wyniki?

Konsekwencja jest kluczowa! Stosuj dwa razy dziennie, każdego dnia, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Czy produkt może powodować podrażnienia skóry lub skutki uboczne?

Jeśli wystąpi zaczerwienienie, jest to zwykle uważane za normalną reakcję. W takim przypadku nie należy natychmiast zmywać go wodą, ponieważ może to pogorszyć objawy. Należy odczekać 1-2 godziny, aż zaczerwienienie ustąpi w sposób naturalny. Jeśli pojawią się pęcherze, zaleca się natychmiastowe zaprzestanie stosowania.

Aby zamówić

Czy mogę anulować zamówienie?

Klienci mają 24 godziny od momentu złożenia zamówienia na anulowanie zamówienia przed jego dostarczeniem. Jeśli chcesz anulować zamówienie w tym okresie, wyślij wiadomość e-mail na adres info@firmelle.hu.

Czym jest gwarancja zwrotu pieniędzy?

Dzięki naszej 60-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy zapewniamy, że będziesz w pełni zadowolony z naszych produktów. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, poinformuj nas o tym w ciągu 60 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, a zwrócimy Ci pełną kwotę.


W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem lub produktem, prosimy o kontakt pod adresem info@firmelle.hu.

Czy istnieje gwarancja jakości?

Tak, oczywiście! Jeśli Twoje nowe produkty Firmelle zostaną dostarczone uszkodzone, połamane lub porysowane, lub jeśli po prostu Ci się nie spodobają, wymienimy je lub zwrócimy pełną cenę zakupu. Możesz więc robić zakupy ze spokojem.

Uwaga

Czy istnieją jakieś ograniczenia dotyczące stosowania produktów Firmelle? Na przykład podczas ciąży lub przyjmowania leków?

Nie, nie krępuj się go używać!

Czy eksperymentowałeś na zwierzętach?

Z dumą możemy powiedzieć, że nasza firma nie przeprowadza testów na zwierzętach.

Wysyłka

Jaki jest czas dostawy?

Dostarczamy z naszego europejskiego magazynu w ciągu 2-4 dni roboczych!

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Firma kurierska wyśle powiadomienie informujące dokładnie, jak sprawdzić, gdzie znajduje się paczka.

Moja przesyłka nie dotarła.

Przede wszystkim skontaktuj się z firmą kurierską, podając identyfikator zamówienia, jeśli nie wiedzą o paczce, napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe:

info@firmelle.hu

Czy mogę złożyć zamówienie z automatu?

Obecnie dostępna jest tylko dostawa do domu, ale pracujemy nad jej udostępnieniem.

Złóż zamówienie

Jakie metody płatności są akceptowane?

Możesz zapłacić za pobraniem (kurier), kartą lub Paypalem.

Czy płacenie kartą kredytową jest bezpieczne?

Dane karty nie są do nas wysyłane. Bezpieczeństwo procesu płatności i danych karty jest gwarantowane przez połączenie SSL między Paypal i Stripe.

Skąd mogę mieć pewność, że firma jest wiarygodna i nie próbuje wyłudzić ode mnie fałszywego produktu?

Z powodzeniem zrealizowaliśmy ponad 15 000 zamówień.


A nasze strony na Facebooku i Instagramie są dowodem naszego sukcesu z tysiącami zadowolonych klientów.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało pomyślnie złożone?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana w ciągu 2 godzin.

Co się stanie, jeśli produkt nie zadziała?

Nasza gwarancja „Napięta skóra lub zwrot pieniędzy” zapewnia, że zamówienie jest w 100% wolne od ryzyka. Wierzymy, że dzięki naszym produktom osiągniesz piękną i zdrową skórę. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z rezultatów, napisz do nas, a zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 60 dni, bez zadawania pytań!

Jaka jest polityka zwrotów i refundacji?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z zamówieniem lub produktami, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@firmelle.hu, a my pomożemy Ci w uzyskaniu zwrotu pieniędzy.

  • SZYBKA DOSTAWA

    dla wszystkich zamówień

  • BEZPŁATNY ODBIÓR

    w ciągu 60 dni

  • BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ

    Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem

  • OBSŁUGA KLIENTA

    Bezpłatne wsparcie 24/7

Termékkel kapcsolatos kérdések

Pytania dotyczące produktu

Ile czasu zajmuje uzyskanie wyników?

Zależy to od osoby, ale zwykle można zobaczyć wyniki w 1. tygodniu, ale czasami można zobaczyć wyniki w 2. tygodniu.

Czy proces jest bolesny? Czy używanie produktów Firmelle będzie bolesne?

Na początku może to być trochę dziwne uczucie, ponieważ produkty działają na skórę, ale nie martw się, to nie będzie bolało!

Co się stanie, jeśli nie zauważę żadnych zmian na skórze?

Obiecujemy, że tak się nie stanie, ale właśnie dlatego oferujemy 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, dzięki czemu możesz kupować ze spokojem, a jeśli w ciągu 60 dni produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci zapłaconą kwotę.

Dla kogo jest przeznaczony?

Kobiety, które chcą zniwelować rozstępy i widocznie napiąć zwiotczałą skórę na udach.

Jak mogę uzyskać najlepsze wyniki?

Konsekwencja jest kluczowa! Stosuj dwa razy dziennie, każdego dnia, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Czy produkt może powodować podrażnienia skóry lub skutki uboczne?

Jeśli wystąpi zaczerwienienie, jest to zwykle uważane za normalną reakcję. W takim przypadku nie należy natychmiast zmywać go wodą, ponieważ może to pogorszyć objawy. Należy odczekać 1-2 godziny, aż zaczerwienienie ustąpi w sposób naturalny. Jeśli pojawią się pęcherze, zaleca się natychmiastowe zaprzestanie stosowania.

Aby zamówić

Czy mogę anulować zamówienie?

Klienci mają 24 godziny od momentu złożenia zamówienia na anulowanie zamówienia przed jego dostarczeniem. Jeśli chcesz anulować zamówienie w tym okresie, wyślij wiadomość e-mail na adres info@firmelle.hu.

Czym jest gwarancja zwrotu pieniędzy?

Dzięki naszej 60-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy zapewniamy, że będziesz w pełni zadowolony z naszych produktów. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, poinformuj nas o tym w ciągu 60 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, a zwrócimy Ci pełną kwotę.


W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem lub produktem, prosimy o kontakt pod adresem info@firmelle.hu.

Czy istnieje gwarancja jakości?

Tak, oczywiście! Jeśli Twoje nowe produkty Firmelle zostaną dostarczone uszkodzone, połamane lub porysowane, lub jeśli po prostu Ci się nie spodobają, wymienimy je lub zwrócimy pełną cenę zakupu. Możesz więc robić zakupy ze spokojem.

Uwaga

Czy istnieją jakieś ograniczenia dotyczące stosowania produktów Firmelle? Na przykład podczas ciąży lub przyjmowania leków?

Nie, nie krępuj się go używać!

Czy eksperymentowałeś na zwierzętach?

Z dumą możemy powiedzieć, że nasza firma nie przeprowadza testów na zwierzętach.

Wysyłka

Jaki jest czas dostawy?

Dostarczamy z naszego europejskiego magazynu w ciągu 2-4 dni roboczych!

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Firma kurierska wyśle powiadomienie informujące dokładnie, jak sprawdzić, gdzie znajduje się paczka.

Moja przesyłka nie dotarła.

Przede wszystkim skontaktuj się z firmą kurierską, podając identyfikator zamówienia, jeśli nie wiedzą o paczce, napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe:

info@firmelle.hu

Czy mogę złożyć zamówienie z automatu?

Obecnie dostępna jest tylko dostawa do domu, ale pracujemy nad jej udostępnieniem.

Złóż zamówienie

Jakie metody płatności są akceptowane?

Możesz zapłacić za pobraniem (kurier), kartą lub Paypalem.

Czy płacenie kartą kredytową jest bezpieczne?

Dane karty nie są do nas wysyłane. Bezpieczeństwo procesu płatności i danych karty jest gwarantowane przez połączenie SSL między Paypal i Stripe.

Skąd mogę mieć pewność, że firma jest wiarygodna i nie próbuje wyłudzić ode mnie fałszywego produktu?

Z powodzeniem zrealizowaliśmy ponad 15 000 zamówień.


A nasze strony na Facebooku i Instagramie są dowodem naszego sukcesu z tysiącami zadowolonych klientów.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało pomyślnie złożone?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana w ciągu 2 godzin.

Co się stanie, jeśli produkt nie zadziała?

Nasza gwarancja „Napięta skóra lub zwrot pieniędzy” zapewnia, że zamówienie jest w 100% wolne od ryzyka. Wierzymy, że dzięki naszym produktom osiągniesz piękną i zdrową skórę. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z rezultatów, napisz do nas, a zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 60 dni, bez zadawania pytań!

Jaka jest polityka zwrotów i refundacji?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z zamówieniem lub produktami, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@firmelle.hu, a my pomożemy Ci w uzyskaniu zwrotu pieniędzy.

  • GYORS SZÁLLÍTÁS

    minden megrendeléshez

  • INGYENES VISSZAVÉTEL

    60 napon belül

  • BIZTONSÁGOS FIZETÉS

    A biztonság a mi prioritásunk

  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    24/7 ingyenes támogatás

SZYBKA DOSTAWA
dla wszystkich zamówień
BEZPŁATNY ODBIÓR
w ciągu 60 dni
BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ
Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem
OBSŁUGA KLIENTA
Bezpłatne 
wsparcie 24/7